۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

ایمان حقیقی و ایمان کاذب

همه ما مسیحیان به خداوند و عیسی مسیح باور داریم و پذیرفته ایم که خداوند و منجی ما تنها عیسی مسیح است ولی روح القدس است که ایمانداران را در ایمانشان تقویت مینماید و آنها را در رشد روحانیشان کمک مینماید و این فیض نصیب کسانی است که ایمان راستین و خالصانه خودشان را از عمق وجود وقلبشان به عیسی مسیح و خداوند ابراز میدارند.


اگر ما به خداوند عیسی مسیح ایمان داشته باشیم ولی افکار و اعمالمان خارج از آنچه که در کلام خداوند بیان شده باشد هرگز به آن فیض خداوند که روح القدسش میباشد نایل نخواهیم گشت بلکه ایمانمان در ذهن و فکرمان بوده و هرگز به معنی حقیقی در وجود و قلب خود آن احساس و قدرت الهی را لمس نخواهیم کرد.


به صرف اینکه مسیحی هستیم و به کلیسا میرویم به فیض جاوید روح القدس نائل نخواهیم شد بلکه با ایمان حقیقی و کردار منطبق با آن است که میتوان راه مسیح را دنبال نمود و طبق کلام کسانی میتوانند مسیحی خوانده شوند که صلیب خود را به دوش گیرند و آنچه در کلام به آن امر شده گردن نهند و از عمق وجود و قلب خود را به عیسی مسیح بسپارند تا راهنمای زندگیشان روح القدس گردد و هرچه بیشتردر برابر خداوند احساس افتادگی و کوچکی نماییم همانقدر در نظر او بلند مرتبه خواهیم بود.پس در ایمانمان راستین و استوار باشیم و با مطالعه کلام و سپردن خود به عیسی مسیح و با پشت نمودن به امیال دنیوی و گناه راه دریافت روح القدس را به قلب و عمق وجودمان باز نماییم. به نام قدوس عیسی مسیح آمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

عکس من
من یک گناهکار بودم که با شنیدن خبر خوش نجات عیسی مسیح زندگی و حیات دوباره یافتم و خداوند ،عیسی مسیح را شکر میکنم که خون پاکش را کفاره ای برای گناهان ما نمود تا هر که به او ایمان بیاورد هلاک نگردد بلکه حیات جاوید یابد.