۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

شیرخالص روحانی (Pure Spiritual Milk)


همچون نوزادگان ،مشتاق شیر خالص روحانی باشید تا به مدد آن در نجات خود نمو کنید. (اول پطرس 2:2)

تولد تنها راه شروع زندگی یک نوزاد است؛ همانگونه که کودک به معنای نوزاد بودن برای همیشه نیست،و اما برای رشد و نیرومند شدن و سرانجام به مرحله بلوغ رسیدن لازم است که از آن مرحله گذر کنیم. این همانی است که برای ما نیز صدق میکند . موقعی که ما در ابتدا بسوی مسیح می آییم تولد روحانی می یابیم- اما این به آن معنا نیست که ما در آن مرحله باقی میمانیم. بلکه برنامه خداوند همانا تقویت در رشد ایمانمان و به بلوغ رسیدن ادراکمان در اراده خداوند میباشد.

چطور آن اتفاق خواهد افتاد؟ ابتدا، ما باید قانع شویم که رشد روحانی ارده خداوند برای ما است. سپس ما باید قدم در تقویت رشد روحانی بگذاریم – و ما آن را با استفاده از شیر روحانی که خداوند برایمان محیا ساخته است به انجام میرسانیم. آن شیر چیست؟ ، خداوند کتاب مقدس را برایمان داده است ؛ که با بهره بردن از آن ما درباره خداوند و اراده او در زندگیمان می آموزیم. ضمنا خداوند به ما امتیاز دعا کردن و معاشرت با دیگر ایمانداران را داده است. اگر هرکدام از آنها – کلام خداوند، دعا، معاشرت با ایمانداران- را از دست بدهیم رشد ما متوقف خواهد شد.
آیا شما در ایمانتان رشد مینمائید؟ اگر نه ، چرا؟ پس شیر روحانی خدامند را بخشی از برنامه روزانه خودتان گردانید؟
--------------------English Translation-------------------
Like newborn babies, crave pure spiritual milk, so that by it you may grow up in your salvation.1 Peter 2:2

Birth is only the beginning for a newborn baby; that child isn’t mean to be a baby forever, but to grow and become strong and eventually reach adulthood. The same is true for us. When we first come to Christ we are ‘spiritual newborns” – but we aren’t meant to remain that way. God’s plan is for us to grow strong in our faith and become mature in our understanding of God’s will

How does it happen? First, we must be convinced that spiritual growth is God’s will for us. Then we must take steps to grow spiritually strong – and we do this by consuming the “pure spiritual milk’ God has provided for us. What is that ‘milk?’ First, God has given us the Bible; through it we learn about Him and His will for our lives. God also has given us the privilege of prayer, and fellowship with other believers. If any of those – God’s Word, prayer, fellowship – is missing, our growth will be stunted
Are you growing in your faith? If not, why not? Make God’s “pure spiritual milk” part of your soul’s diet every day

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

عکس من
من یک گناهکار بودم که با شنیدن خبر خوش نجات عیسی مسیح زندگی و حیات دوباره یافتم و خداوند ،عیسی مسیح را شکر میکنم که خون پاکش را کفاره ای برای گناهان ما نمود تا هر که به او ایمان بیاورد هلاک نگردد بلکه حیات جاوید یابد.