۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

در همه حال شکرگذار باشید


این هفته، هفته شکرگذاری و جشن است ،شکر گذاری از خداوند به خاطر آنچه برایمان انجام داده و شکر گذاری به خاطر آن گذشت و فداکاری عیسی مسیح بر روی صلیب ،فداکاری که جایگاه ما را تا به فرزندان نزد خداوند بالا برد و امروز ایمانداران با افتخار خود را فرزندان پدری میدانند که تمام وجود و لحضات عمرمان را مدیون محبت او می داریم و به او تکیه داریم و در زندگی به او توکل مینمائیم و با نام او به جنگ با گناه و ناراستی میرویم.

در کلام خداوند داریم: "خداوند نور و نجات من است از که بترسم ،خداوند ملجای جان من است از که هراسان شوم" (مزمور 1:27)
شکر به عیسی مسیح و محبت بیکرانش که نصیب تک تک ما شد تا دیگر در گمراهی و تاریکی نباشیم بلکه با توبه به آغوش پدر بشتابیم تا لحظات عمرمان نه در گناه بلکه برای او و به نام او سپری شود.
شکر خداوند را به خاطر شکوه و عظمت پر جلالش و شکر و سپاس به فیض گرانقدرش که نصیب ایمانداران نمود که نه به جسم بلکه به روح ما را نجات بخشید و شکر به آن صلیب مقدس که نجات از آنجا آمد زیرا که اراده خداوند بر روی صلیب به انجام رسید و آن بره بی عیب در قربانگاه قربانی شد تا که ما امروز به لطف فداکاری او آمرزیده باشیم.
شکر و هزاران شکر به نام قدوس عیسی مسیح آن خدای زنده ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درباره من

عکس من
من یک گناهکار بودم که با شنیدن خبر خوش نجات عیسی مسیح زندگی و حیات دوباره یافتم و خداوند ،عیسی مسیح را شکر میکنم که خون پاکش را کفاره ای برای گناهان ما نمود تا هر که به او ایمان بیاورد هلاک نگردد بلکه حیات جاوید یابد.