۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

در همه حال شکرگذار باشید


این هفته، هفته شکرگذاری و جشن است ،شکر گذاری از خداوند به خاطر آنچه برایمان انجام داده و شکر گذاری به خاطر آن گذشت و فداکاری عیسی مسیح بر روی صلیب ،فداکاری که جایگاه ما را تا به فرزندان نزد خداوند بالا برد و امروز ایمانداران با افتخار خود را فرزندان پدری میدانند که تمام وجود و لحضات عمرمان را مدیون محبت او می داریم و به او تکیه داریم و در زندگی به او توکل مینمائیم و با نام او به جنگ با گناه و ناراستی میرویم.

در کلام خداوند داریم: "خداوند نور و نجات من است از که بترسم ،خداوند ملجای جان من است از که هراسان شوم" (مزمور 1:27)
شکر به عیسی مسیح و محبت بیکرانش که نصیب تک تک ما شد تا دیگر در گمراهی و تاریکی نباشیم بلکه با توبه به آغوش پدر بشتابیم تا لحظات عمرمان نه در گناه بلکه برای او و به نام او سپری شود.
شکر خداوند را به خاطر شکوه و عظمت پر جلالش و شکر و سپاس به فیض گرانقدرش که نصیب ایمانداران نمود که نه به جسم بلکه به روح ما را نجات بخشید و شکر به آن صلیب مقدس که نجات از آنجا آمد زیرا که اراده خداوند بر روی صلیب به انجام رسید و آن بره بی عیب در قربانگاه قربانی شد تا که ما امروز به لطف فداکاری او آمرزیده باشیم.
شکر و هزاران شکر به نام قدوس عیسی مسیح آن خدای زنده ...

۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

عیسی مسیح خدای مجسم

امروز با قدرت روح القدس توان یافتم که در آنچه فیض خداوند نصیب ایمانداران مینماید بنویسم و از جایی شروع میکنم که دیوارهای سخت و عمیقی که بین ما و خداوند بود با این فیض و قدرت الهی فرو ریخت و چشمان دلمان به نور حقیقی روشن گشت.

نوری که هادیمان در زندگی شد تا دیگر در گناه نباشیم بلکه در گناه بمیریم و در پاکی قدم بگذاریم ،دیگر تصورات و خرافات در قلب و وجودمان کار نخواهد کرد و به سادگی حقیقت را از باطل تشخیص خواهیم داد.

قدم اول بسیار دشوار میباشد ولی با شروع آن حس زیبایی شما را به پیش خواهد برد تا که به منبع آن نور حیات نزدیک شوید و در لحظه ای و روزی در خواهید یافت که در آغوش پدر آسمانی هستید و خود را به او سپرده اید چونکه در خواهید یافت که او اینجا بوده ، در این کره خاکی همراه ما و همانند ما تمامی رنجها و سختیها ی جسمانی را تحمل کرد تا فرزندان حقیقی خود را همچون پاره جان درک کند و برای تک تک ما ارزش و اعتبار خاصی قائل بوده است و تا نجات را به همه ما انسانها عرضه کرد تا با ایمان به او و توبه از گناهانمان به آغوشش باز گردیم.


اگر محبت خداوند نسبت به خود را درک کنید هرگز به این ندای برحق پشت نخواهید کرد بلکه با چشم بسته خود را به آغوش خداوند ،بله پدر خود خواهید انداخت.


عیسی مسیح خدای مجسم به این دنیا آمد تا انسانهای گناهکار را نجات دهد زیرا من و شما برای خداوند ارزش داریم ،خودتان را به ناچیز نفروشیدو در گناه زندگی نکنید بلکه زندگی جاودانی در حضور پدر مهربان ،خداوند را انتخاب کنید. عیسی مسیح فرمود:"قیامت و حیات منم . هرکه به من ایمان آورد ،حتی اگر بمیرد باز زنده خواهد شد و هرکه زنده است و به من ایمان دارد به یقین تا به ابد نخواهد مرد." (یوحنا11: 25-26) آمین

درباره من

عکس من
من یک گناهکار بودم که با شنیدن خبر خوش نجات عیسی مسیح زندگی و حیات دوباره یافتم و خداوند ،عیسی مسیح را شکر میکنم که خون پاکش را کفاره ای برای گناهان ما نمود تا هر که به او ایمان بیاورد هلاک نگردد بلکه حیات جاوید یابد.